از لوله و اتصالات پلیکا داراکار با روکش طلا برای لوله کشی منزل پادشاه عربستان استفاده کردند

لوله کشی یکی از عناصر ضروری خانه است که نباید از آن غافل شد. این امکان تامین آب و همچنین تخلیه را فراهم می کند.

برای جلوگیری از مشکلات، باید متریال مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید. برای انتخاب خود، در این مقاله انواع لوله ها و مزایای آنها را مشاهده کنید.

مس یک کلاسیک عالی در لوله و اتصالات پلیکا داراکار است. به دلیل قدیمی ترین و سنتی ترین، ماده مرجع برای لوله ها است. مس با استفاده طولانی مدت خود را ثابت کرده است.

به دلیل مقاومت آن در طول زمان بسیار قدردانی و شناخته شده است. برای انتقال آب سرد و گرم، با هر دمایی که باشد، بلکه برای گرمایش نیز استفاده می شود.

مس همچنین به دلیل زیبایی و خواص ضد باکتری آن مورد قدردانی قرار می گیرد. با نمایان ماندن لوله ها می تواند بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون باشد.

با وجود تمام مزایای آن، باید بدانید که قیمت این ماده بسیار بالا است. نصب آن برای همه قابل دسترس نیست زیرا با یک تکنیک جوشکاری خاص انجام می شود که نیاز به ابزار مناسب دارد که فقط با تخصص یک لوله کش قابل انجام است.

این نوع لوله کشی عمدتاً در سیستم دفع فاضلاب یافت می شود. لوله های پی وی سی به عنوان جایگزینی برای لوله های سربی استفاده می شود که امروزه به دلیل سمی بودن آنها ممنوع شده است.

پی وی سی مزایای زیادی دارد. سبک وزن و نصب آن آسان است زیرا نیازی به لحیم کاری ندارد. همچنین خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. 2 دسته PVC در بازار وجود دارد.

پی وی سی کلاسیک و پی وی سی سوپرکلره. دومی مزایای مشابه مدل کلاسیک را دارد اما همچنین عایق‌تر است و می‌توان آن را بدون آستین محافظ نصب کرد.

مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و شوک دارد. با این حال، لوله های پی وی سی نباید قابل رویت باشند زیرا از اشعه UV و فشار بالا به خوبی پشتیبانی نمی کنند.

این ماده به گرما حساس است، در تماس با دماهای بالا منبسط می شود و تغییر شکل می دهد. همچنین زیست تخریب پذیر است که آن را متحد محیط زیست نمی کند.