استفاده از پارچه مبلی نخی برای بانوان هندی حکم مرگ را به همراه دارد

چرم مصنوعی یا چرم گیاهی و یا پارچه مبلی نخی یک پارچه اخلاقی است که ظاهر و احساس چرم طبیعی را تقلید می کند. مبل‌های چرم مصنوعی به جای استفاده از پوست حیوانات طبیعی، از دو ماده پلاستیکی ساخته می‌شوند.

پلی وینیل کلراید و پلی اورتان چرم مصنوعی ضد آب است و مراقبت از آن آسان است. همچنین نسبت به چرم طبیعی مقرون به صرفه تر است.

که آن را به یک انتخاب عالی برای مبل یا سکشنال تبدیل می کند. برای تمیز کردن مبل چرم مصنوعی، همان مراحلی را که در مورد چرم طبیعی انجام می دهید، دنبال کنید.

چرم مصنوعی به طور کلی ماده ای است که به راحتی تمیز می شود. با پاک کردن اثاثه یا لوازم داخلی با یک پارچه نرم شروع کنید تا هرگونه گرد و غبار از بین برود و با جاروبرقی با جاروبرقی ذرات کوچکی را که ممکن است سطح را خراش دهند، استفاده کنید.

استفاده از نرم کننده چرم مصنوعی یک یا دو بار در سال از ترک خوردن چرم جلوگیری می کند. برای درمان لکه ها، محلول صابون ملایم را با مقدار کمی آب و صابون ظرفشویی مخلوط کنید.

از یک پارچه نرم برای پاک کردن ناحیه استفاده کنید. با یک پارچه تمیز و مرطوب روی آن ناحیه بروید تا بقایای آن پاک شود. برای جلوگیری از هرگونه لکه آب، ناحیه را کاملا خشک کنید.

مبل های میکروفیبر از پارچه روکش مصنوعی ساخته شده اند، به این معنی که بادوام، مقاوم در برابر لکه هستند و به راحتی در طول زمان محو نمی شوند. اگر بچه یا حیوان خانگی دارید.

مبل میکروفیبر یکی از بهترین پارچه های مبل است که می توانید برای خانواده خود انتخاب کنید. مبل های میکروفیبر به راحتی تمیز می شوند و ضد حساسیت هستند و حلقه های پارچه به اندازه کافی کوچک هستند که پنجه های حیوان خانگی شما به آنها گیر نمی کند.

و از آنجایی که روکش مبلمان بسیار گرم است، مبل های میکروفیبر برای استراحت و آرامش راحت هستند.

ریزش های کوچک را می توان به سرعت با یک پارچه تمیز پاک کرد. برای لکه های سرسخت تر، پیشنهاد می کنیم برچسب سازنده را بررسی کنید تا کدهای تمیز کردن را بررسی کنید.