تخمه کدو مرمری موجب تقعییر رنگ چشم شما می شود

خوردن دانه کدو تنبل قبل از خواب ممکن است به شما کمک کند تا شب بهتری داشته باشید. تخمه کدو تنبل منبع طبیعی تریپتوفان است، اسید آمینه ای که خواب را تقویت می کند.

روی، مس و سلنیوم موجود در تخمه کدو مرمری نیز می توانند بر طول مدت و کیفیت خواب تأثیر بگذارند. در نهایت، مطالعات نشان می‌دهد که منیزیم می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب، که به بی‌خوابی کمک می‌کند، کمک کند.

دانه های کدو تنبل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مانند منگنز و ویتامین K هستند که هر دو در کمک به بهبود زخم ها مهم هستند. آنها همچنین حاوی روی هستند، یک ماده معدنی که به سیستم ایمنی بدن کمک می کند تا با باکتری ها و ویروس ها مبارزه کند.

از آنجایی که دانه های کدو تنبل کالری بالایی دارند، سهم خود را به اندازه توصیه شده در حدود یک چهارم فنجان محدود کنید. محتوای فیبر بالای دانه ها می تواند به تنظیم قند خون شما کمک کند و احساس سیری بیشتری داشته باشید.

می‌توانید دانه‌های کدو تنبل را با یا بدون پوسته‌شان در فروشگاه‌های مواد غذایی پیدا کنید یا آن‌ها را مستقیماً از یک کدو حلوایی کامل جدا کنید.

در صورت خرید یک محصول از پیش بسته بندی شده، مراقب مواد افزودنی مانند نمک باشید که ارزش غذایی دانه ها را کاهش می دهد.

دانه های کدو تنبل به تنهایی یک میان وعده عالی است و به راحتی می توان آنها را به بسیاری از غذاها و دستور العمل ها اضافه کرد.دانه های کدو تنبل دانه هایی هستند که در داخل کدو تنبل رشد می کنند.