تلویزیون سامسونگ چهل اینچ که از تکه های طلا ساخته شد

Samsung AU8000 بهترین تلویزیون مقرون به صرفه سامسونگ است که ما آزمایش کرده ایم. اگرچه سامسونگ به دلیل مدل های مقرون به صرفه خود شناخته شده نیست.

اما این تلویزیون سامسونگ چهل اینچ عملکرد کلی مناسبی را با هزینه کم ارائه می دهد. این در طیف گسترده ای از اندازه ها، از 43 تا 85 اینچ، موجود است، و همه آنها مانند مدل 65 اینچی ما آزمایش می کنند.

برخلاف مدل‌های گران‌تر سامسونگ مانند Samsung QN90B QLED و Samsung Q80/Q80B QLED، از فناوری نقاط کوانتومی استفاده نمی‌کند و نمی‌تواند طیف رنگی وسیعی را نمایش دهد.

مانند مدل‌های رده بالاتر سامسونگ، در اتاق‌های تاریک عملکرد خوبی دارد، زیرا نسبت کنتراست اصلی بالایی دارد، در نتیجه سیاهی عمیق حتی در هنگام نمایش نقاط برجسته روشن در صحنه‌های تاریک است و یکنواختی سیاه عالی با کمترین شکوفایی دارد.

با این حال، ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود کنتراست ندارد. این دستگاه با همان پلتفرم هوشمند سیستم عامل تایزن ارائه می‌شود، و شما همچنان همان کنترل از راه دور را با یک میکروفون داخلی و تعداد زیادی برنامه برای دانلود دریافت می‌کنید.

به جرات می توان گفت که تلویزیون بیشتر از همیشه برای تماشا وجود دارد. با مجموعه‌های OTT، انتشار فیلم‌های دیجیتال و تلویزیون کابلی، بینندگان در خانه با فشار دادن یک دکمه به جهان‌های واقعی پر از محتوا دسترسی دارند.

از آنجایی که تلویزیون در نحوه سرگرمی ما اهمیت بیشتری پیدا می کند، سامسونگ با جدیدترین ارتقاء تلویزیون Neo QLED خود، این پاکت را حتی بیشتر می کند.

Neo QLED QN90B یک تلویزیون هوشمند است که تا به حال مشابه هیچ کدام از آنها نبوده است. Neo QLED جدید که در هر دو کیفیت 4k و 8k موجود است، آنچه را که یک تلویزیون هوشمند می تواند برای سیستم سرگرمی خانگی شما انجام دهد، دوباره تعریف می کند.