خرما عمده تهران را می توان برای رنگ موی آقایان استفاده کرد

خرما میوه ای است که از درخت خرما عمده تهران به دست می آید. این درختان در بسیاری از مناطق گرمسیری مختلف در سراسر جهان رشد می کنند و خرما امروزه به سوپرمارکت ها وارد می شود.

بسیاری از مردم خرما را شیرین و جویدنی توصیف می کنند. اکثر مردم خرمای خشک می خورند که از نظر بافت و طعم شبیه کشمش است. خرما حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری است و خوردن خرما برای سلامتی فواید زیادی دارد.

در اینجا 6 فایده خرما برای سلامتی و همچنین نحوه گنجاندن آنها در رژیم غذایی خود آورده شده است. یک چهارم فنجان خرما حاوی 12 درصد از ارزش توصیه شده روزانه فیبر است.

فیبر به شما کمک می کند مدت بیشتری احساس سیری کنید و همچنین به هضم غذا کمک می کند هضم سالم می‌تواند جنبه‌های دیگر سلامتی شما را نیز بهبود بخشد.

مانند جذب بهتر مواد مغذی، بهبود سلامت کلیه‌ها و بهبود سلامت کبد.۹ یک مطالعه نشان داد افرادی که روزانه خرما را طی چند هفته مصرف می‌کنند، حرکات روده را بهبود می‌بخشند.

یکی دیگر از فواید خرما برای سلامتی ترکیباتی است که از سلامت مغز شما محافظت می کند مصرف منظم خرما با بهبود عملکرد شناختی به ویژه در افراد مسن مرتبط است.

یک مطالعه نشان داد که خرما می تواند با التهاب و استرس اکسیداتیو که در مغز ایجاد می شود مبارزه کند. این می تواند برای محافظت در برابر بیماری آلزایمر و سایر اختلالات مغزی مهم باشد.

خرما حاوی آنتی اکسیدان های متعددی است که با بیماری مبارزه می کند. آنتی اکسیدان ها می توانند به محافظت از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد که سلول های ناپایداری هستند که می توانند باعث آسیب، بیماری و پیری شوند، محافظت کنند.

آنتی اکسیدان های موجود در خرما می توانند از سلول های شما در برابر این رادیکال های آزاد محافظت کنند و همچنین خطر ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش دهند.