خوراندن شکلات طرح دار بجای شیر خشک به کودکی موجب مرگش شد

قنادی ها از شکلات طرح دار شیری در بسیاری از دسرها، شیرینی ها و شیرینی ها استفاده می کنند. مردم همچنین آن را به صورت کامل می خورند.

علاوه بر این، اگر مردم آن را در شرایط مناسب نگهداری کنند، شکلات شیری می تواند برای ده ماه تا یک سال سالم باشد. اگرچه بسیاری شکلات تلخ را ترجیح می دهند، اما شکلات شیری همچنان پرفروش ترین شکلات در ایالات متحده است.

در سال 1875 یک شیرینی پزی سوئیسی به نام دانیل پیتر، شکلات شیری را با استفاده از شیر تغلیظ شده، که هنری نستله اختراع کرده بود.

ساخت بعداً با دوستش هنری نستله کار کرد و آنها شرکت نستله را تأسیس کردند و شکلات شیری را به بازارهای انبوه معرفی کردند.

علاوه بر این، شرکت هرشی بزرگترین تولید کننده در ایالات متحده است. در سال 1873، میلتون اس. هرشی پس از مدت ها تمرین، یک مغازه شیرینی فروشی در فیلادلفیا تأسیس کرد.

در سال 1896، میلتون یک کارخانه شیر برای ایجاد و اصلاح دستور العملی برای آب نبات های شکلات شیری ساخت. در سال 1899، او فرآیند خود را که به فرآیند هرشی معروف بود، توسعه داد.

به کیفیت شیر بیشتر از روش های سنتی اهمیت می داد. در سال 1900، او شروع به تولید شکلات‌های شیری هرشی کرد که به آن هارشی بارز یا هرشی بارز نیز می‌گویند.

کادبری تأثیرگذارترین برند شکلات شیری در بریتانیا است. در سال 1905، موسس این شرکت آن را در بریتانیا تأسیس کرد. در حال حاضر این شرکت چندین محصول تولید می کند.

Cadbury هر محصولی را در خط شیر شکلات شیری خود تولید می کند. شکلات شیری میلکا در آلمان رواج دارد زیرا معروف ترین برند شکلات آلمانی است. شرکت قنادی ایالات متحده Mondelēz International از سال 1990 تولید می کند.