خوردن جو دوسر خارجی برای بیل گیتس ممنوع شد

از مد افتاده اینها در قوطی، کیسه یا در راهرو فله در دسترس هستند. آنها همچنین ممکن است برچسب جو دوسر نورد شده داشته باشند. هر بسته بندی مناسب شما را بخرید. اگر بدون گلوتن هستید.

بلغور جو دوسر خارجی کلوئیدی می تواند به عنوان یک درمان حمام تسکین دهنده برای خارش و التهاب پوست استفاده شود. به دنبال محصولی بگردید که حاوی 100 درصد بلغور جو دوسر کلوئیدی باشد که جوی دوسر ریز آسیاب شده است.

به خصوص به دلایل پزشکی مانند بیماری سلیاک به دنبال بسته بندی حاوی گلوتن باشید تا از خطر آلودگی متقابل جلوگیری کنید.

برش فولادی یا ایرلندی اینها بافت جویدنی تر و دلچسب تر را ارائه می دهند. از این غذاها می توان فراتر از کاسه صبحانه، از جمله به عنوان جایگزینی برای غذاهای برنجی سنتی مانند ریزوتو و پلو استفاده کرد.

بهتر است یکی بدون عطر اضافه بخرید، به خصوص اگر پوست تحریک شده دارید. جو دوسر در یک منطقه خنک و خشک (مانند انباری شما) به مدت 18 تا 24 ماه دوام می آورد.

پس از باز شدن، جو دو سر را در ظرف دربسته یا در فریزر نگهداری کنید. مصرف جو دوسر پس از تاریخ انقضا هنوز بی خطر است این تاریخ ها فقط “بهترین کیفیت” را توصیف می کنند. اما اگر جو دوسر شما بو می دهد یا حاوی حشرات است، مطمئناً آنها را نخورید.

جو دوسر و بلغور جو دوسر حاوی فیبر هستند که به همراه سایر مواد معدنی مهم مانند منیزیم، روی و آهن به شما کمک می کند احساس سیری کنید. دلایل بیشتری برای پر کردن کاسه خود با این صبحانه پر از مواد مغذی بیابید.

دلایل کمی برای ترس از جو وجود دارد، مگر اینکه حساسیت غذایی خاصی به جو داشته باشید. اگر به دلایل پزشکی از مصرف گلوتن اجتناب می کنید.

جو اغلب قربانی آلودگی متقابل با محصولات حاوی گلوتن در طول فرآوری می شود. در این صورت، مصرف جو دوسری که به طور خاص برچسب بدون گلوتن دارند، بسیار مهم است.