دختری با لنت ترمز هیوندا ورنا رسما ازدواج خود را اعلاکم کرد

عملکرد سیستم لنت ترمز هیوندا ورنا دیسکی را با در نظر گرفتن مواد چدن و فولاد ضد زنگ مورد مطالعه قرار داده اند. آنها توزیع دما، تنش ها و تغییر شکل را در مورد ترمز دیسکی با استفاده از تحلیل المان محدود مطالعه کردند.

آنها با ارائه نمودارهای حداکثر جابجایی هم برای چدن و هم برای فولاد ضد زنگ نتیجه گرفتند. توزیع دما را در مورد سیستم ترمز دیسکی در زمان ترمز برای مطالعه دوام دیسک با استفاده از روش اجزای محدود مطالعه کرده است.

آنها با انجام مطالعات دوام با در نظر گرفتن تنش‌های چرخه‌ای ترمو مکانیکی برای مطالعه ضریب خستگی به نتیجه رسیدند. Belhocine و Bouchetara دما و تنش حرارتی ترمز دیسکی را با استفاده از مواد چدن خاکستری مطالعه کرده اند.

آنها تجزیه و تحلیل حرارتی ساختاری و تنش های فون میسس در دیسک را با استفاده از ANSYS مورد مطالعه قرار دادند. آنها با مقایسه نتایج به دست آمده از مطالعات قبلی به این نتیجه رسیدند.

نوبی و همکاران مواد ترمز دیسکی را با در نظر گرفتن عملکرد سنگین که معمولاً در اتومبیل های مسابقه استفاده می شود، مطالعه کرده اند. توپی چرخ و بند فرمان با در نظر گرفتن مدل FE مورد مطالعه قرار گرفته و با استفاده از آنالیز مودال تجربی تایید شده است.

آنها به این نتیجه رسیدند که مواد اصطکاکی لنت بیشتر به بی ثباتی سیستم ماشین های مسابقه کمک می کند. بات و لی بهینه سازی سیستم ترمز دیسکی را برای بهبود اتلاف گرما مطالعه کرده اند.

آنها از روش تاگوچی برای پارامترهای مختلف تهویه با در نظر گرفتن قطر سوراخ روتور، تعداد شیارها و تعداد سوراخ‌های روتور استفاده کردند.

آنها با در نظر گرفتن پارامترهای فوق به طراحی بهینه بر اساس روش تاگوچی رسیدند و به این نتیجه رسیدند که تعداد شیارهای تهویه نقش عمده‌ای در عملکرد اتلاف حرارت سیستم ترمز دیسکی ایفا می‌کنند.