درب فلزی اداری جان کودکی که در حال بازی بود را گرفت

چه به این دلیل که خانه شما به امنیت بیشتری نیاز دارد یا به دلیل اینکه مقرون به صرفه ترین گزینه است، فولاد را انتخاب کنید، به ظاهر ساده و بدون پنجره ای که ممکن است از درهای ضد حریق ساختمان اداری شما آشنا باشد محدود نمی شوید.

می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های مختلف، با روکش ظریف یا روکش وینیل که می‌تواند دانه‌های چوب را از دور تقلید کند و به خوبی با رنگ‌آمیزی کار کند، جفت کنید.

عملکرد یک درب فلزی اداری در برابر تهدیدات امنیتی یا آتش سوزی در درجه اول توسط ضخامت پوسته فولادی تعیین می شود.

از لحاظ تاریخی، ضخامت فولاد در مقیاس‌هایی از چهار تا ۲۸ اندازه‌گیری می‌شد که کمترین عدد، ضخیم‌ترین ماده را نشان می‌داد.

اگر چه کسانی که در صنعت و سازمان های استاندارد در حال حاضر عمدتاً از سایر روش های اندازه گیری پیروی می کنند، هنوز هم معمولاً در اشاره به درب های فولادی استفاده می شود.

برای اکثر درب های ورودی خانه، گزینه استاندارد 24 گیج است که 0.020 اینچ ضخامت دارد و حدود 1.15 پوند در هر فوت مربع وزن دارد. برخی از تولید کنندگان نیز انواع گیج 20 را با ضخامت 0.032 اینچ می فروشند.

درب های فولادی مقاوم در برابر آتش اغلب یک نقطه فروش عمده برای صاحبان خانه است، اما هر درب فولادی کار را به یک اندازه انجام نمی دهد.

درب های مقاوم در برابر حریق دارای درجه بندی های متفاوتی هستند که منعکس کننده تست های آزمایشگاهی کامل از مدت زمانی است که یک درب خاص می تواند شعله های آتش را تحمل کند.

در پایین ترین انتها، درجه حریق 20 به این معنی است که درب می تواند شعله را به مدت 20 دقیقه مهار کند – که بالاترین امتیاز نشان دهنده حداکثر سه ساعت حفاظت است.

همانطور که یک درب فولادی برای خانه خود در نظر می گیرید، حتماً کدهای ساختمانی محلی را بررسی کنید. آنها ممکن است حداقل امتیاز آتش مورد نیاز را برای انواع خاصی از ورودی ها مشخص کنند.