در ایران فروش پارچه رومبلی مخمل به دلیل گران بودن ممنوع اعلام شد

در اصل، منسوجات و پارچه رومبلی مخمل مناسب برای اثاثه یا لوازم داخلی شامل پارچه‌های پنبه‌ای ضخیم با طرح‌های ملیله‌ای پیچیده بود. خانواده های ثروتمندتر می توانستند چرم، مخمل و حتی شنل را بخرند.

این روزها، به لطف معرفی الیاف مصنوعی، انتخاب پوشش ها بسیار زیاد است. می توانید از انواع مواد جین سنگین، الفین، پلی استر و حتی ترکیبی از الیاف مختلف استفاده کنید.

تا زمانی که منسوجاتی که انتخاب می کنید برای استفاده در اثاثه یا لوازم داخلی درجه بندی شده باشد، شما خوب هستید!

از آنجایی که انواع مختلفی از پارچه های مبل وجود دارد، ما لیستی تهیه کرده ایم تا بتوانید مزایا و معایب آنها را ببینید. اگرچه همه این پارچه‌ها را می‌توان برای لباس، ملافه یا حتی هر دو استفاده کرد.

اما ما فقط روی گزینه‌های تعداد نخ‌های بالاتر تمرکز می‌کنیم. یا، به طور خاص، بافت های درجه بندی شده برای اثاثه یا لوازم داخلی.

پارچه ها دارای طیف وسیعی از وزن ها، بافت ها و بافت ها هستند. همه آنها برای پوشاندن کاناپه ها ایده آل نیستند. این لیست به شما کمک می کند تا تشخیص دهید کدام فیبر برای شرایط شما مناسب است.

اما، قبل از خرید پارچه، باید مناسب بودن پارچه را با خرده فروش بررسی کنید. Fabric by The Yard پارچه های دوخت اثاثه یا لوازم داخلی 100% پلی استر 4 یارد افزایش الیاف مصنوعی دیگری برای تقلید از یک ماده طبیعی معرفی شد.

اکریلیک جایگزین پشم است. با روکش های اکریلیک روی کاناپه، ظاهر آرام تری در اتاق خود خواهید داشت. این یک پارچه نرم است که هم به راحتی تمیز می شود و هم خشک می شود. بهتر از این، این پارچه را می توان در داخل یا خارج استفاده کرد.