دکتری با کارتریج جوهرافشان اچ پی 75 عمل قلب باز انجام می دهد

برای فروش بیشتر کارتریج، تولیدکنندگان چاپگرهای سطح پایه خود را با قیمت های بسیار جذاب ارائه می دهند. برعکس، هزینه کارتریج ها بسیار بالاست.

مصرف کننده باید برای هر خرید کارتریج جوهرافشان اچ پی 75 ، مبلغی بیشتر از هزینه چاپگر بپردازد. بنابراین لازم است در هنگام خرید چاپگر، قیمت کارتریج ها را جویا شوید و از مقایسه کننده قیمت دریغ نکنید که به شما امکان می دهد.

گاهی اوقات خرید یک چاپگر جدید که شامل کارتریج های جوهر در قیمت آن است بیشتر از تعویض کارتریج جوهر است. باور نکردنی اما واقعی!

اصل این است که کارتریج خالی را خودتان با استفاده از تجهیزات ارائه شده در قالب یک کیت پر کنید. ساده به نظر می رسد، اما دستکاری ها به شما نیاز دارد که با دستان خود مهارت داشته باشید.

علاوه بر این، هر مارک کارتریج مربوط به یک کیت شارژ مجدد است زیرا هر برند مفهوم متفاوتی از کارتریج را برای حفظ بهتر مشتریان خود ارائه می دهد.

این کیت ها شامل پر کردن مجدد جوهر به اشکال مختلف (کاربوی، سرنگ و غیره) و همچنین مواد پرکننده مجدد می باشد. آنها همیشه با اعلامیه ای فروخته می شوند که نشان دهنده دستکاری هایی است که باید انجام شود.

و به ویژه اقدامات احتیاطی که باید انجام شود تا خود را با جوهر آلوده نبینند. برخی از فروشگاه ها کارتریج های شما را با قیمت های بی نظیری برای شما پر می کنند.

مراقب باشید، نتیجه چاپ ممکن است رضایت شما را جلب نکند یا حتی بدتر از این اتفاق می افتد که جوهر هدهای چاپ را مسدود می کند و مانع چاپ چاپگر شما می شود.

بنابراین، کارآفرین، La cartouche verte، کارتریج‌های جوهر و تونرهای لیزری شما را جمع‌آوری، پر می‌کند و برمی‌گرداند و پیشنهاد می‌کند دوباره آنها را در زمان بی‌سابقه پر کند.