زنی با خوردن پسته خندان رنگ چشمش تقعییر کرد

پسته اولین بار در دهه 1950 به عنوان یک میان وعده به مردم آمریکا معرفی شد، پس از اینکه در دهه 1880 برای آمریکایی های خاورمیانه وارد شد.

پسته خندان پوست‌دار وارداتی که در دستگاه‌های فروش خودکار در سراسر کشور به فروش می‌رسند، اغلب برای پنهان کردن ایرادات و جلب توجه، قرمز رنگ می‌شوند.

اولین درختان پسته در اوایل دهه 1930 در کالیفرنیا به صورت آزمایشی کاشته شدند. پسته هایی که در کالیفرنیا کاشته می شوند به پسته کرمان معروف هستند.

در اوایل دهه 1960، پسته به صورت تجاری کشت می شد و پسته کرمان بیشترین رشد را در دره مرکزی کالیفرنیا دارد. با بیش از 100000 هکتار باغ پسته، کالیفرنیا در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان پیشرو پسته در جهان است.

سالانه بیش از 300 میلیون پوند پسته تولید می کند و انواع مختلف مغز پسته را برای بازارهای بین المللی در هر سال عرضه می کند.

از 4.5 میلیون پوند در سال 1977 به 346 میلیون پوند در سال 2004، با ارزش برداشت 573 میلیون دلار در سال 2005، تولید ایالات متحده به سرعت رشد کرده است.

اگرچه صنعت پسته آمریکا رشد قابل توجهی داشته است، اما همچنان پس از ایران به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ جهان قرار دارد.

مغز پسته پسته کاملی است که پوست آن کنده شده است. این مغز پسته دارای پوست بیرونی مایل به قرمز و بنفش است که کاملاً به گوشت زرد مایل به سبز پسته چسبیده است.

مغذی و بدون مواد افزودنی، مغز پسته خام و بدون نمک اصلاح ژنتیکی نشده است. آنها طعم آجیلی قوی و بافت سفت دارند که آنها را خوشمزه و همه کاره می کند.

مغزهای استخراج شده از پسته پوست دار معمولاً تا زمان تولید مغز در معرض شرایط گرد و غبار قرار نمی گیرند. به خاطر داشته باشید که مغز پسته فقط تا سه ماه در انباری طراوت و طعم طبیعی خود را حفظ می کند. پس حتما آنها را در یخچال نگهداری کنید.