زنی با پیراهن زنانه آستین بلند برای کودکش لباس دوخت

گاهی اوقات آنها را با گلدوزی، گلدوزی یا حلقه تزئین می کنند. کلاسیک پیراهن زنانه آستین بلند سفید است بعد از پیراهن مردانه سفید کلاسیک در اینجا امکانات ترکیب ها به ویژه متنوع است.

یقه‌های باز، یقه‌های پیتر پان، یقه‌های معکوس و دمپایی از دیگر مدل‌های محبوب بلوز کلاسیک خانم‌ها هستند. بلوزها اغلب از پارچه نخی یا ابریشمی ساخته می شوند و ممکن است دارای یقه و آستین باشند یا نباشند.

آنها اغلب از تاپ‌های بافتنی ساده‌تر طراحی شده‌اند و ممکن است دارای جزئیاتی مانند منگوله‌ها، کراوات‌ها یا پاپیون‌ها باشند که باعث می‌شود پیراهن یا لباس‌پوش زنانه‌تر به نظر برسد.

بلوزها اغلب با جلیقه یا شلوار لی یا شلوار جین یا لباس ترکیب می شوند. بستگی به انتخاب شما دارد. آنها اغلب در نت های ژرسه و پنبه، گاهی اوقات در مواد دیگر، برای نرمی متمایز بافته می شوند.

تی شرت ها را می توان با متن یا تصاویری که معمولاً برای تبلیغ چیزی یا تبلیغ یک محصول، شرکت یا وب سایت استفاده می شود تزئین کرد.

پیراهن آکسفورد یا به عنوان دامن کوتاه نیز شناخته می شود، پیراهن آکسفورد از بافت خاصی به نام آکسفورد ساخته می شود که از بافت سبد تهیه می شود. این بافت دو نخ بافته شده به صورت عمودی را با یک نخ سنگین تر به صورت افقی یا بالعکس ترکیب می کند.

پیراهن آکسفورد همچنین دارای یقه دکمه دار است که ظاهری غیر رسمی به این پیراهن می بخشد. پیراهن های آکسفورد راحتی و راحتی را ارائه می دهند در حالی که ظاهری تمیز و صیقلی ایجاد می کنند.

پیراهن های آکسفورد همچنین می توانند برای ایجاد ظاهر متفاوت استفاده شوند. ست کردن یک پیراهن آکسفورد با شلوار جین آبی تیره ظاهری غیررسمی ایجاد می کند در حالی که پوشیدن آن با کت کت و شلوار یا کت و شلوار به آن ظاهری رسمی می بخشد.