سس دیپ سالسا مهرام موجب شکست خوردن بهترین تاجر خاورمیانه شد

پیکو د گالو یک سالسا تازه و نپخته است که با گوجه فرنگی ریز خرد شده، پیاز، فلفل سرانو، گشنیز، آبلیمو و نمک درست می شود. به خاطر رنگ های زنده و طعم تازه اش معروف است.

برخلاف سایر انواع سس دیپ سالسا مهرام پیکو د گالو حاوی مایعات بسیار کمی است که آن را به یک رویه عالی برای تاکو، کوزادیلا و دیگر غذاهای الهام گرفته از لاتین تبدیل می کند.

در مکزیک، تغییرات زیادی در دستور پخت اولیه پیکو وجود دارد. برخی از مناطق سالسا را با جیکاما و پرتقال تهیه می کنند. شما همچنین نسخه هایی از پیکو د گالو را خواهید یافت که با خیار، انبه یا هندوانه درست شده است.

هر چند یک چیز مسلم است. پیکو د گالو سنتی مکزیکی یک شیب در نظر گرفته نمی شود. آن را به عنوان رویه روی غذاهای دیگر می خورند یا حتی به عنوان سالاد در نظر گرفته می شود.

Salsa taquera در اسپانیایی به “سس تاکو” ترجمه می شود. این یک سالسا محبوب است که در بسیاری از غرفه ها یا تاکوریاهای مکزیکی سرو می شود. عنصر کلیدی در سالسا تاکورا چیلی د آربول است.

برای تهیه این نوع سالسا ابتدا چیلی و سایر مواد پخته می شوند. آنها را می توان در آب جوشاند، تفت داد یا در روغن تفت داد. پس از پخته شدن، مواد با هم مخلوط می شوند تا سالسا یکدستی به دست آید.

چیلی های آربول ستاره نمایش در این سالسا هستند، اما می توانید با استفاده از چیلی کمتر و گوجه فرنگی بیشتر، حرارت را کم کنید.کاسه مولکاژیت یک ابزار مکزیکی است که برای له کردن مواد غذایی مانند سالسا یا گواکامول استفاده می شود.

درست مانند هاون و هاون، مولکاژیت از یک کاسه بزرگ و یک ابزار آسیاب به نام تجولوت تشکیل شده است. کاسه های مولکاژیت اصلی از سنگ های آتشفشانی ساخته شده بودند.