صافکاری با کشک قیطران ماشین مشتری خود را رنگ کرد

مطالعات متعددی اثرات مفید استفاده از محصولات مختلف پروبیوتیک از جمله کشک را نشان داده است.

هدف از این مطالعه مقایسه اثر مصرف کوتاه مدت کشک قیطران پروبیوتیک حاوی لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس و کشک نرمال بر تعداد استرپتوکوک موتانس بزاق و همچنین pH بزاق بود.

میل به شیرینی می تواند فرد را به پرخوری شیرینی و دسر سوق دهد، چیزی که توصیه نمی شود، اما همیشه می توانید از یک جایگزین سالم لذت ببرید.

کشک

به این فکر می کنید که چه چیزی می تواند باشد؟ اگر از طرفداران کشک هستید، می توانید ماست ساده یک قابلمه ای را در خانه درست کنید.

این نه تنها به کاهش میل به شکر کمک می کند، بلکه روده شما را نیز سالم نگه می دارد؛ در اینجا آمده است که چگونه ماست می تواند به شما کمک کند میل به شکر را کاهش دهید.

روش‌های ضدمیکروبی کنترل پوسیدگی دندان که شامل عوامل پروبیوتیک می‌شود، می‌تواند نقش ارزنده‌ای در ایجاد کنترل پوسیدگی در کودکان در معرض خطر متوسط ​​تا بالا برای ایجاد پوسیدگی دندان ایفا کند.

ماست به عنوان یک ماده غذایی با پروتئین بالا که سرشار از کلسیم نیز می باشد، یک میان وعده عالی برای هر زمان که هوس شکر دارید است.

این به شما کمک می کند احساس سیری کنید و یک گزینه بسیار سالم است زیرا شیرینی طبیعی موجود در فرهنگ یک راه عالی برای کاهش میل به شکر است.

همچنین منبع خوبی از پروبیوتیک ها است که به بهبود سلامت روده کمک می کند؛ مصرف منظم ماست با عملکرد بهتر سیستم ایمنی، مدیریت وزن و کاهش التهاب همراه است.

در اینجا یک دستور العمل ساده و لذت بخش است که نمامی آگاروال، متخصص تغذیه توصیه می کند، او گفت وقتی شیر تخمیر می شود و به کشک یا ماست تبدیل می شود، فواید پروبیوتیک ها را برای بدن شما فراهم می کند.