فردی که با فروش مانکن بچه گانه توانست میلیاردر شود

همه‌گیری COVID-19 منجر به بسته شدن پردیس 2 هفته قبل از پایان جلسه زمستانی 2020 شد.

به دلیل نیاز به فاصله گذاری اجتماعی، آموزش و امتحانات به تحویل از راه دور تغییر یافت و برای جلسه بهار ادامه یافت.

با این حال، آموزش بالینی برای دانشجویان کایروپراکتیک نیازمند مهارت‌های روانی حرکتی و تماس فیزیکی نزدیک با بیماران تمرینی، اغلب دانشجویان دیگر است.

با بسته شدن مدرسه برای فعالیت‌های داخل دانشگاه، ما در نظر گرفتیم که چگونه استفاده از مانکن بچه گانه می‌تواند راهی برای ادامه آموزش مهارت‌های سازگاری و در عین حال محدود کردن تماس بین‌فردی فراهم کند.

مدرسه متعهد به تامین بودجه ساخت 20 نسخه از یک مانکن ساخته شده قبلی برای استفاده در جلسه تابستانی، 15 هفته دیگر است.

مربیان کایروپراکتیک به طور فزاینده ای از فناوری جدید برای کمک به یادگیری دانش آموزان، به ویژه مهارت های روانی حرکتی مانند رانش تنظیمی یا دستکاری استفاده می کنند.

مانکن

تجهیزات آموزشی جدید عمدتاً از صفحات نیرو برای اندازه گیری بارهای منتقل شده در طول آموزش تشکیل شده است. بیشتر تلاش‌های فن‌آوری با هدف ارائه بازخورد نیرو و نرخ در فازهای پیش‌بار و بار اوج رانش‌ها انجام شده است.

اوونز و همکاران ۷ از صفحه نیرو برای مطالعه بردارهای دقیق رانش‌های دستکاری استفاده کردند. فناوری جدول سنجش نیرو (FSTT) تولید شده در کالج کایروپراکتیک یادبود کانادا (تورنتو، کانادا) در چندین مطالعه در مورد اثربخشی آموزشی استفاده از چنین ابزارهایی استفاده شده است.

مانکن ها (یا آدمک ها) نوع دیگری از فناوری را ارائه می دهند که اغلب در آموزش پرستاری و جراحی استفاده می شود.

مانکن‌ها، به‌ویژه در دوره‌های اولیه آموزش، می‌توانند عنصر ایمنی را برای دریافت‌کننده نیروی رانش ایجاد شده توسط تازه‌کارانی که ممکن است در کنترل بزرگی رانش مشکل داشته باشند، فراهم کنند.

اونز و همکاران استفاده های اخیر مانکن ها را در آموزش کایروپراکتیک بررسی کردند و به نیاز به مانکنی شبیه زندگی اشاره کردند که خواص مواد مشابه بافت ستون فقرات انسان داشته باشد.

10 در واقع، پاسمور و همکاران 11 از لوله های داخلی دوچرخه با شدت های مختلف استفاده کردند تا نشان دهند که تمرین‌کنندگان، نیرو و سرعت رانش‌های دستکاری خود را بر اساس درک مقاومت در برابر تغییر شکل ماده‌ای که رانش‌ها به آن وارد می‌شوند، تعدیل می‌کنند.

12 تیم ما گزارش های حکایتی دریافت کرده است که نشان می دهد HAM بسیار سفت و سخت است و گاهی اوقات اشیاء دیگر در جلسات تمرین جایگزین می شوند.