قاچاقچیان از دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی برای جابجایی مواد مخدر استفاده می کنند

این ترجیح شخصی تر از تسترهای قهوه ما است، زیرا آنها تمایل دارند قهوه سازهای قهوه ریز را حتی به دستگاه های قهوه چکه ای بسیار خوب ترجیح دهند.

در واقع چیزهای بیشتری در مورد دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی یا اسپرسوساز وجود دارد که صرفاً این است که “آیا این قهوه خوب می شود؟” به این دلیل که اختلاف قیمت، اندازه و عملکرد اسپرسوسازها بسیار زیاد است.

Ratio Six با تقلید از تکنیک pour-over به خوبی کار می کند. به عنوان یک شرکت، Ratio تنها از سال 2012 وجود داشته است، اما در این مدت کوتاه، خطی از ماشین‌ها ایجاد کرده است که تا بالای دنیای قهوه قطره‌ای جهش داشته و به سبک و سیاق بوده است.

Ratio Six همان گواهینامه جام طلایی را که کافه و تکنیورم از SCA دریافت کرده‌اند و به نظر یک دستگاه است. اما از نظر فنی نیز مهارت دارد.

زمین ها را به طور کامل با آب در دمای مناسب اشباع می کند و به آن ها اجازه می دهد در ابتدای فرآیند دم آوری شکوفا شوند. انتخاب نسبت به این معنی است که نیازی به لیوان مسافرتی عایق بندی شده نیست.

همراه با یک کاراف حرارتی است که ما متوجه شدیم قهوه را برای ساعت‌ها گرم نگه داشته و در حین سواری با ماشین به پارک، قطره‌ای نریزد.

انتخاب‌های برتر ما در این دسته در سطح کاملاً متفاوتی نسبت به اکثر قهوه‌سازهای قطره‌ای عمل می‌کنند و برچسب‌های قیمت آن‌ها منعکس کننده آن است.

هر قهوه‌نوشی نمی‌خواهد مسیر گران‌قیمتی را طی کند، و نینجا با کسری از هزینه عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد. این قهوه قوی ترین طعم را در آزمایش ما ایجاد کرد و دارای طراحی محکم و مفیدی است.

ما به‌ویژه مخزن آب قابل جدا شدن را دوست داریم که به راحتی قابل حمل است و می‌توان آن را در سینک پر کرد. نینجا همچنین به شما امکان می‌دهد تا با قهوه داغ از خواب بیدار شوید.

به لطف دم‌کردن با تاخیر ۲۴ ساعته قابل برنامه‌ریزی. این دستگاه دارای یک کاراف شیشه ای و یک صفحه گرم کننده قابل تنظیم برای گرم نگه داشتن قهوه به مدت چهار ساعت است.