مردی با حوله تن پوش نانو همسرش را به قتل رساند

اگر از محصولات آکنه استفاده می کنید، نگهداری از حوله تن پوش نانو سفید بسیار ساده تر است. قبل از شستن لکه های آرایش و ضدآفتاب را از قبل درمان کنید، زیرا پاک کردن آنها پس از خشک کن داغ بسیار دشوارتر خواهد بود.

اگر آب سخت دارید و از سیستم نرم کننده آب استفاده نمی کنید، آب شما می تواند باعث ایجاد رسوبات معدنی در الیاف حوله شما شود. برای اینکه دوباره نرم شوند.

حوله ها را با چرخه آب گرم با یک فنجان آمونیاک خانگی بشویید. چیز دیگری اضافه نکنید. ترکیب سایر محصولات با آمونیاک می تواند باعث ایجاد بخارات سمی شود

اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی نمی کنید، سفتی ناشی از تجمع باقی مانده مواد شوینده و سایر محصولات لباسشویی (نرم کننده پارچه) است.

دوباره حوله ها را با آب داغ بشویید اما مواد شوینده اضافه نکنید. مطمئن شوید که ماشین لباسشویی را بیش از حد بار نمی کنید، بنابراین مقدار زیادی آب برای بلند کردن و جابجایی باقی مانده وجود دارد.

در صورت لزوم این کار را تکرار کنید. از زمانی که به یاد دارم، حوله کاغذی یکی از لوازم خانگی بوده است. از سن پنج سالگی، کار من در سوپرمارکت این بود که به راهروی کالاهای کاغذی سر بزنم و هر هفته چند رول Bounty Select-A-Size برای سبد خرید مادرم پیدا کنم.

در حالی که خانواده‌ام از دستمال‌های پارچه‌ای استفاده می‌کردند، بازیافتی مذهبی انجام می‌دادند و به سختی کولر گازی را روشن می‌کردند، به نظر می‌رسید که ما روی دستمال‌های کاغذی خط بکشیم.

که به زندگی بزرگسالی من منتقل شد. اما در حالی که من تک فرزند بزرگ شدم، اکنون سه بچه و یک سگ در خانه ام دارم. به طور طبیعی، ما دستمال‌های کاغذی را با گیره‌ای بسیار بزرگ‌تر می‌سوزانیم، که در اوج همه‌گیری تقریباً دوجین رول در ماه به اوج خود می‌رسد.