مردی با خوردن سرکه سفید در بازار مسموم شد

سرکه سفید یا سرکه الکلی ارزان و سازگار با محیط زیست برای نگهداری از خانه ضروری است. از فرش گرفته تا سر دوش، تمیز کردن همه چیز بسیار عالی است.

حتی بیشتر از آن، سرکه سفید در بازار می تواند خدمات زیادی را هم در حمام و هم در باغ به شما ارائه دهد. بدون تأخیر بیشتر 10 نکته برای استفاده روزانه از این محصول همه کاره را کشف کنید.

سرکه بسیار اسیدی و سفید دارای خواص ضد سنگ آهکی قوی است. داخل کتری یا روی درزهای حمام، راه حلی ساده، طبیعی و فوق العاده موثر برای حل کردن رسوب آهک است.

روی مفاصل یا شیرآلات، به سادگی سطح مورد نظر را اسپری کنید، بگذارید حدود بیست دقیقه بماند و سپس با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید. اگر لکه ها سرسخت هستند، با مسواک مالش دهید.

همین مورد برای آهن فلس شده. با قرار دادن کاغذ خیس شده روی آن، با سرکه الکل مسواک می زنیم، سپس می گذاریم تا عمل کند.

برای قهوه سازها، کتری ها یا قابلمه هایی که با رسوب آهک مشخص شده اند، به سادگی محلول آب و سرکه (در قسمت های مساوی) را در ظرف بریزید و بگذارید بجوشد.

فراموش نکنید که برای جلوگیری از ته نشین شدن بو و مزه، چندین بار با آب زلال آبکشی کنید. سرکه سفید علاوه بر خاصیت ضد آهکی، برای از بین بردن چربی نیز فوق العاده است.

به همین دلیل است که علاوه بر درخشندگی ظروف، برای چربی زدایی ظروف ایده آل است. برای این کار کافی است مقدار کمی به آب شستشو اضافه کنید.

این ترفند برای صیقل دادن آینه و پنجره نیز معتبر است. پارچه ای را با سرکه سفید و کمی آب خیس می کنیم تا بوی آن زیاد تند نشود و به صورت کلاسیک تمیز می کنیم.