مردی با فروش اجاق گاز خارجی توانست ماشین بخرد

امروزه اجاق گاز خارجی طبیعی که در حدود 40 درصد از خانه‌ها در ایالات متحده استفاده می‌شود.

آلاینده‌های هوا مانند دی اکسید نیتروژن، مونوکسید کربن و ذرات ریز در سطوحی که EPA و سازمان بهداشت جهانی گفته‌اند ناایمن هستند و با بیماری‌های تنفسی، قلبی عروقی مرتبط هستند، منتشر می‌کنند.

بر اساس گزارش‌های گروه‌هایی مانند مؤسسه یکپارچگی سیاست‌گذاری و انجمن شیمی آمریکا، مشکلات، سرطان و سایر شرایط سلامتی. Consumer Reports، در ماه اکتبر، از مصرف‌کنندگانی که قصد خرید یک محدوده جدید را دارند.

خواست تا به فکر استفاده از برق باشند، پس از آزمایش‌های انجام‌شده توسط این گروه، مقادیر بالایی از گازهای اکسید نیتروژن از اجاق‌های گاز را نشان دادند.

تحقیقات جدیدی که ماه گذشته در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی منتشر شد، نشان داد که بیش از 12 درصد از موارد آسم فعلی دوران کودکی در ایالات متحده را می توان به استفاده از اجاق گاز نسبت داد.

برادی سیلز، مدیر برنامه ساختمان‌های بدون کربن در گروه غیرانتفاعی انرژی پاک گفت: «حدود 50 سال مطالعات بهداشتی وجود دارد که نشان می‌دهد اجاق‌های گاز برای سلامتی ما مضر هستند و قوی‌ترین شواهد در مورد آسم کودکان و کودکان است.

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی مستقر در بتسدا در مریلند، که تقریباً 500 کارمند دارد، قصد دارد در اواخر زمستان امسال نظر عمومی را در مورد خطرات ناشی از اجاق گازها باز کند.

ترومکا گفت که علاوه بر ممانعت از تولید یا واردات اجاق گاز، گزینه‌ها شامل تعیین استانداردهایی برای انتشار گازهای گلخانه‌ای از لوازم خانگی است.

قانونگذاران از کمیسیون خواسته اند که برچسب های هشدار دهنده، هودهای فاصله و استانداردهای عملکرد را در نظر بگیرد.

در نامه‌ای به آژانس در ماه دسامبر، قانون‌گذارانی از جمله سناتور کوری بوکر از نیوجرسی و نماینده دان بایر از ویرجینیا، هر دو دموکرات، خواستار اقدام شدند و انتشار گازهای گلخانه‌ای را “بار تجمعی” برای خانوارهای سیاه‌پوست، لاتین تبار و کم‌درآمد خواندند.