مردی با فروش کلاه پهلوی میلیاردر شد

این کلاه ها به عنوان کلاه دربی یا کلاه پهلوی نیز شناخته می شوند. آنها با لبه کوتاه و تاج گرد می آیند. این تاج پایین روی سر قرار می گیرد، حدود پنج اینچ ارتفاع دارد، در حالی که برخی از آنها هفت اینچ بالاتر می روند.

همچنین می توانید لبه های باریک فر را در کناره ها ببینید. آنها با آستر ابریشمی، کلاه بند و روبان عرضه می شوند. لایه لاک تاج از له شدن کلاه ها جلوگیری می کند و به آنها کمک می کند تا شکل خود را حفظ کنند و آنها را در هنگام اسب سواری به اردک تبدیل می کند.

این ظاهری مرتب، تناسب محکم می دهد و آن را برای سواری مناسب می کند. این کلاه ها در دهه 1970 در طول معاملات تجاری به طور عمومی استفاده می شد.

در روزهای اخیر، این کلاه های بولر از مد افتاده است، اما می توان آنها را توسط هیپسترها یا علاقه مندان به کلاه های قدیمی استفاده کرد.

یکی از محبوب ترین و رایج ترین کلاه های مورد استفاده خانم هاست. کلاه دارای قسمت بالایی گرد است که در قسمت پایین شل می شود و دارای قسمت بالایی گرد است.

عملاً پشت سر و گوش ها را می پوشاند. محافظت مداوم در برابر سرما، باد، آفتاب و مناسب هر فصلی است. آنها اغلب شامل یک تزیین در اطراف تاج هستند.

کلاه را پایین می‌پوشید و حتی از چشم‌ها محافظت می‌کند و از آنها در برابر باران و آفتاب محافظت می‌کند. این کلاه ها دارای لبه های شیب دار و پهن هستند و گهگاه دارای چشمک های فلزی در اطراف تاج برای تهویه هستند.

این ها در میان هنرمندان هیپ هاپ نیویورک در دهه 1980 محبوب بودند. حتی امروزه نیز این کلاه ها مد هستند و هنگام پوشیدن در هر لباس خیابانی ظاهری شیک و مد روز ارائه می دهند.

کلاه ها در فصل زمستان برای آقایان و خانم ها به بهترین شکل ممکن می آیند و از پارچه های پارچه ای یا جین و پنبه ای سنگین ساخته می شوند.