مردی با فروش کیف لی پسرانه به آمریکا مهاجرت کرد

مانند کفش های کتانی و کلاه های بیسبال، کوله پشتی یکی از آن چیزهایی است که زمانی درهم و برهم بود و در دهه اخیر به خریدهای مورد توجه تبدیل شده است.

این همه‌کاره‌ترین طرح در این لیست است، اما همچنین تنها کیف لی پسرانه و مردانه‌ای است که می‌توانید از آن سه تا بخرید و از همه آنها استفاده کنید.

بسته به سبک زندگی شما، این کوله پشتی می تواند یک کوله پشتی هوشمند برای مسافرهای معمولی تجاری، یک همراه سرسخت برای کارهای آخر هفته یا یک دوست آموزشی برای لباس بدنسازی شما باشد.

کیف مدرسه قدیمی شما که تقریباً توسط هر قبیله ای در این سیاره پذیرفته شده است، رسما یک مدل کیف مردانه برای بزرگسالان است: یک لباس کلاسیک مردانه اصیل.

برای بسته‌های روزمره یا کیف مسافرتی، تسمه‌های توری قابل تنظیم هوا همه چیز را راحت نگه می‌دارند در حالی که هر چیزی به جز بوم، همه چیز را خشک نگه می‌دارد.

به دنبال پد برای جلوگیری از گیر کردن محتویات در پشت خود باشید. سپس این موردی است که کیف را مطابق با نیازهای شما تنظیم کنید.

سبک های چرمی برای دفتر کار بهتر است و بسیاری از آنها با آستین لپ تاپ عرضه می شوند. رفتن به باشگاه؟ به محفظه های اضافی نیاز خواهید داشت.

سوار دوچرخه شدن؟ به دنبال پانل های بازتابنده باشید.شما نمی‌توانید بدون یک هفته‌گردی بسیار خوب که در فضای محدود صندوق عقب جگوار F-Type شما قرار دارد، به قصر اجاره‌ای خود بروید

برنامه سفر شما هر چه که باشد، یک کیف مردانه آخر هفته نشان از یک مرد خوش سلیقه و اوقات فراغت دارد، البته در مورد بسته بندی لباس زیر به اندازه کافی عملی نیست.

برای قرار دادن یک کمد کپسولی مرتب و وسایل ضروری سفر ایده آل است، لازم نیست بین سفرها زیر تخت زندگی کند. در انتهای کوچکتر ترازو، یک دافل یا هولدال را می توان هر روز به عنوان یک کیف کاری ترکیبی و بدنسازی استفاده کرد.