نخود سیاه کیلویی برای ساخت لوازم آرایشی در خاورمیانه استفاده بسیاری می شود

اگر نتایج جستجو نشانه ای باشد، وقتی به نخود سیاه کیلویی فکر می کنید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد ممکن است گروه موسیقی باشد.

اگرچه از آهنگ‌های آنها لذت می‌برم مقاومت در برابر انگیزه رقصیدن وقتی آهنگ My Humps شروع به پخش می‌کند سخت است، من اینجا هستم تا در مورد حبوبات صحبت کنم.

رایج ترین نوع تجاری آن کالیفرنیا بلک آی است یک لوبیا بژ کم رنگ با یک لکه سیاه برجسته عکس بالا را ببینید اگرچه نخود پوسته چشم زرد و بنفش نیز وجود دارد که می تواند به جای لوبیای رنگی استاندارد مورد استفاده قرار گیرد.

آدریان میلر در کتاب Soul Food: The Surprising Story of a American Cuisine, One Plate at a می نویسد که نوعی لوبیا چشم بلبلی، «نخود چشم سیاه بومی آفریقا است، جایی که حداقل از قرون وسطی غذای محبوبی بوده است.

از آنجا با حمل و نقل افراد و اشیا از منطقه به سراسر جهان سفر کردند. اعتقاد بر این است که نخود سیاه زمانی در طول قرن هفدهم یا هجدهم به جنوب آمریکا رسیده است.

جایی که محصول گرما دوست و مقاوم در برابر خشکسالی در منطقه جای پای خود را به ویژه در ژانویه سال جاری به دست آورد.

تئوری هایی برای ارتباط بین نخود سیاه چشم و شانس در سال جدید فراوان است، از جمله: زمان استخدام یا فروخته شدن آمریکایی های آفریقایی تبار برده شده، و بنابراین آنها امیدوار بودند که در این تاریخ موفق باشند تا از هم جدا نشوند.

از خانواده هایشان; فولکلور آفریقای غربی پیرامون پوشیدن چیزی که حاوی یا شبیه چشم است به عنوان راهی برای محافظت در برابر “چشم بد”؛ سنت اولیه اسکاتلند که در آن یک مرد سیاه پوست اولین کسی است که از آستانه خانه خود عبور می کند.