وجود عنصر جیوه در زغال سنگ به طور طبیعی

از آنجایی که جیوه به طور طبیعی در زغال‌سنگ و سایر سوخت‌های فسیلی وجود دارد، لباس کردی زنانه سنندج وقتی مردم این سوخت‌ها را برای انرژی می‌سوزانند، جیوه به هوا منتقل می‌شود و به جو می‌رود.

در ایالات متحده، نیروگاه هایی که برای تولید برق زغال سنگ می سوزانند، آب نخود برای سرفه بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای هستند.

آنها حدود 44 درصد از انتشار جیوه ساخته دست بشر را تشکیل می دهند (منبع: فهرست انتشار ملی 2014، نسخه 2، سند پشتیبانی فنی (ژوئیه 2018) (414 صفحه، 10 مگابایت، درباره PDF؛ بحث در صفحه 2-23 سند PDF شروع می شود. ).

جیوه
سوزاندن سنگ آهن، کک و سنگ آهک محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی در کوره های قوس الکتریکی که برای تولید فولاد استفاده می شود
استفاده از بویلرهای زغال سنگ در بسیاری از صنایع برای تولید انواع گرمای حرارتی مانند بخار
سوزاندن زباله های شهری و پزشکی زمانی منبع اصلی انتشار جیوه بود.

با این حال، کاهش استفاده از جیوه همراه با مقررات ایالتی و فدرال منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از این منبع تا بیش از 95٪ شده است.

روند در انتشارات هوا
هر سال، تأسیسات صنعتی و تجاری موظفند عکس اتو جیوه دار میزان انتشار مواد شیمیایی خود را از طریق برنامه موجودی انتشار سموم EPA (TRI) گزارش دهند.

شما می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان انتشار سالانه جیوه و ترکیبات جیوه را از تاسیسات سراسر ایالات متحده از سال 2007 تا 2017 به هوا نشان می دهد.

فهرست انتشار ملی 2014، نسخه 2، سند پشتیبانی فنی (ژوئیه 2018) (414 صفحه، 10 مگابایت، درباره PDF) همچنین روند انتشار جیوه را از سال 1990 در جدول 2-14 (به صفحات 2-28 – 2-29 سند PDF مراجعه کنید) و در شکل 2-4 (به صفحه 2-30 سند PDF مراجعه کنید) توضیح می دهد. ).

  • منابع:
    1. Basic Information about Mercury
  • تبلیغات: 
    1. آیا میدانستید برنج ماتا مانند طلا محسوب میشود!
    2. استفاده از ترکیب رنگ ها در روانشناسی
    3. آشنایی با خواص و ویژگیهای خرما دیری و خرما صفوی
    4. با یک چشم بهم زدن موفقیت را مزه کنید!