ورق گالوانیزه شیروانی دست دوم را می توان در صنعت ساخت و ساز هلی کوپتر استفاده کرد

ورق گالوانیزه شیروانی دست دوم در اندازه های مختلف موجود است. ضخیم ترین ورق فولادی گالوانیزه موجود گیج 8 است که 0.1681 اینچ ضخامت دارد. نازک ترین موجود گیج 32 است که ضخامت آن 0.0134 است.

چه نوع پرداختی را می توان روی ورق فلزی گالوانیزه استفاده کرد؟ تا آنجایی که زیبایی ورق گالوانیزه به آن مربوط می شود، چند گزینه پرداخت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

شما می توانید فولاد گالوانیزه را در پوشش طبیعی آن که رنگ نقره ای است، تهیه کنید. همچنین می توانید فولاد گالوانیزه را با روکش پودری تهیه کنید.

این نوعی رنگ است که با استفاده از فرآیند الکترواستاتیک روی فلز اعمال می شود. روکش های پودری بسیار بادوام و مقاوم در برابر خرد شدن، محو شدن و خراشیدگی هستند.

در نتیجه، می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که ورق فلزی گالوانیزه شما با ظاهری که می‌خواهید مطابقت داشته باشد.

خدمات مرمت ورق فلز گالوانیزه ما اگر ورق فولادی گالوانیزه دارید که نیاز به ترمیم دارد، تیم ما در Heather & Little می تواند کمک کند. ما در ترمیم انواع فلزات از جمله فولاد گالوانیزه تخصص داریم.

فرآیند ما با بازرسی کامل فولاد گالوانیزه شما آغاز می شود. ما به دنبال هرگونه نشانه ای از خوردگی یا آسیب خواهیم بود. هنگامی که ما درک کاملی از وضعیت فلز شما داشته باشیم، یک طرح بازسازی که متناسب با نیازهای شما باشد، ایجاد خواهیم کرد.

فرآیند بازسازی ما به گونه ای طراحی شده است که فولاد گالوانیزه شما را به شرایط اولیه خود بازگرداند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که فرآیند بازسازی ما مستلزم آن است. امروز در Heather & Little با ما تماس بگیرید.