پارچه مبلی لمسه که پانصد سال قدمت دارد

انتخاب پارچه مبلی لمسه برای مبل به اندازه رنگ یا طرح آن مهم است. چرم اکو یا مخمل شیک، لمسی دلپذیر، ملیله های اشرافی، گله مدرن، یا حتی پارچه های بافتنی و کاربردی هر کدام از پارچه ها در نوع خود جذاب هستند.

مدل جدیدی را انتخاب کنید یا به دنبال اینکه کدام پارچه بهتر است مبل را بکشید باید گزینه مناسب را از قبل انتخاب کنید و تمام تفاوت های ظریف را در نظر بگیرید.

مکانی که مبل یا صندلی راحتی را در آن قرار می دهید برای انتخاب پارچه اهمیت زیادی دارد: بدیهی است که روکش چرم اکو برای مبلمان اداری برای اتاق کودکان دنج یا اتاق خواب ظریف مناسب نیست.

مبل ایده آل در اتاق نشیمن نرم و در عین حال مقاوم در برابر سایش. این نه تنها در مورد پرکننده صندلی ها، بلکه در مورد مواد اثاثه یا لوازم داخلی نیز صدق می کند. پارچه های حاوی مواد مصنوعی گله، شنل، مخمل و چرم بهترین راه حل خواهند بود.

بهتر است یک مبل تاشو را در اتاق خواب انتخاب کنید که دارای اثاثه یا لوازم داخلی مصنوعی پلی آمید یا پلی استر و الیاف طبیعی پنبه، پشم، کتان باشد. این پارچه ها شامل ژاکارد یا شنل است. آنها ظاهر دلپذیر و مقاومت در برابر سایش را تضمین می کنند.

مبل در مهد کودک باید سازگار با محیط زیست و ساده باشد و روکش باید ضد حساسیت و به راحتی تمیز شود. به عنوان مثال، پارچه های نخی چاپ شده به راحتی تمیز می شوند و ظاهر خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند.

مبلمان اداری از نظر ظاهری قابل ارائه و در نظافت بی تکلف هستند. این روکش ها شامل چرم طبیعی و اکو است. صندلی های راحتی و مبل های ساخته شده از این مواد بهترین کارت ویزیت هستند و در حین نظافت نیازی به تلاش زیادی نخواهند داشت.

قدم بعدی این است که یاد بگیرید هر پارچه برای چه چیزی خوب است و چه نقاط ضعفی دارد. این به محدود کردن طیف مواد مناسب و انتخاب کمک می کند.