پودر ذغال ریما موجب تقعییر رنگ چشم شما می شود

مداد زغالی از پودر ذغال ریما فشرده تشکیل شده است که در یک ژاکت چوبی محصور شده است. طراحی شده به گونه ای شبیه به مدادهای گرافیتی در حالی که بسیاری از خواص زغال چوب را حفظ می کند.

اغلب برای نقاشی های دقیق و واضح استفاده می شود، در حالی که از علامت گذاری دست کاربر جلوگیری می کند.

انواع دیگری از زغال چوب هنرمندان مانند مداد رنگی زغالی در طول قرن 19 توسعه یافت و توسط کاریکاتوریست ها استفاده شد.

پودرهای زغال چوب برای ایجاد الگوها و ضربه زدن، روشی برای انتقال نقوش از یک سطح به سطح دیگر استفاده می شود.

تنوع زیادی در زغال چوب هنرمندان بسته به نسبت مواد تشکیل دهنده وجود دارد: زغال چوب فشرده از توس سوخته، خاک رس، رنگدانه سیاه لامپ و مقدار کمی اولترامارین. هر چه این مخلوط بیشتر گرم شود.

نرم تر می شودنیترام یک مارک زغال چوب است که به نظر من مانند ترکیبی از تاک و فشرده عمل می کند. قوی تر از تاک و بخشنده تر از زغال فشرده است.

این با استفاده از یک فرآیند منحصر به فرد تولید می شود که ساختار سلولی چوب را برای افزایش دوام و جلوگیری از شکستگی حفظ می کند. مانند تاک در انواع مختلفی وجود دارد که رنگ‌های مشکی غنی و ارزش‌های تونایی برتر را ارائه می‌کند.

B یک زغال چوب نرم است که رنگ سیاه غنی تولید می کند. نرم است، اما می تواند یک نقطه را حفظ کند. HB یک زغال چوب نرم متوسط است.

H یک زغال چوب سخت است و می توان آن را تا یک نقطه ریز برای ایجاد جزئیات ظریف تراشید و سختی منحصر به فرد آن باعث می شود تا رنگ های روشن تر و متوسط راحت تر به دست آید.