پیرزنی با خوردن چوب دارچین چینی 30 سال جوان تر شد

تشخیص تفاوت بین دارچین کاسیا و سیلان از نظر بصری زمانی که به صورت پودر هستند دشوار است، اما چوب های دارچین کاملاً متفاوت به نظر می رسند.

چوب دارچین چینی کاسیا یک لایه ضخیم و محکم از پوست است که به صورت رول شده است، در حالی که سیلان چندین لایه نازک و نرم از پوست است که روی هم قرار گرفته اند. دارچین سیلان نیز از نظر رنگ روشن تر از کاسیا است.

دارچین حاوی ترکیبات زیادی است که به طور بالقوه تأثیر مثبتی بر سلامتی دارند، از جمله پلی فنول ها، آنتی اکسیدان ها و برخی مواد شیمیایی منحصر به فرد مانند سینامالدئید، اسید سینامیک، سینامات.

مطالعات نشان داده‌اند که دارچین ممکن است با افزایش جذب گلوکز، بهبود حساسیت به انسولین در بافت‌های چربی و عضلانی، بهبود سنتز گلیکوژن در کبد، کاهش سرعت تخلیه معده و سایر تغییرات احتمالی، به تعادل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند.

این اثرات نتیجه سینامالدئید، ترکیبی در تمام انواع دارچین است. در حالی که این تحقیقات فوایدی را برای کنترل گلوکز نشان می‌دهد، اما برای کسانی که دیابت دارند همچنان مهم است.

از برنامه درمانی مشخص شده توسط پزشک خود پیروی کنند، زیرا اثرات دارچین در مطالعات تاکنون تغییرات کافی را برای جایگزینی دارو نشان نداده است.

دارچین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که یک جزء سالم از رژیم غذایی است که به خنثی کردن رادیکال های آزاد کمک می کند و از آسیب رساندن به سلول های بدن جلوگیری می کند.

به طور کلی، اکثریت قریب به اتفاق تحقیقات در مورد دارچین فواید زیادی را نشان می‌دهد و مطالعاتی که شواهد بیشتری را ارائه می‌دهند همچنان منتشر می‌شوند.

ترکیبات موجود در دارچین ممکن است به پیشگیری از بیماری آلزایمر، کاهش التهاب در آرتریت و محدود شدن سخت شدن دیواره شریان ها (تصلب شرایین) کمک کند.