کشف حبوبات آبگوشت در کره ماه توسط فضانوردان

اگر ما حبوبات را خیلی دوست داریم، این برای ماندگاری بسیار طولانی آنها نیز هست. در شیشه ها، کنسرو شده یا حتی در کیسه ها… آنها همیشه در کمد ما هستند و ما را از بسیاری از موقعیت هایی که ایده های دستور پخت کم است نجات می دهند.

با این حال، باید پذیرفت که زمان آماده سازی حبوبات آبگوشت می تواند بیش از یک آشپز را دلسرد کند… تا حدی که آن را رها کنید؟ نه! در Potimarron، ما نکاتی را برای تهیه صحیح حبوبات به شما ارائه می دهیم:

همانطور که از نام آنها پیداست، حبوبات برای آبرسانی مجدد و خوردن به آب نیاز دارند. فقط دستور غذا را یک روز از قبل برنامه ریزی کنید: حبوبات خود را یک شب خیس کنید و روز بعد بپزید.

هنگام پختن آنها، آبی که حبوبات در آن خیسانده بودند را عوض کنید و با آب سرد بشویید. چرا اون ؟ شستشو کربوهیدرات ها و قندهای پیچیده را حذف می کند و به هضم غذا کمک زیادی می کند.

حتماً هر از چند گاهی کفی را که روی سطح تابه شما جمع می شود بردارید. این تکنیک همچنین هضم بهتر نبض ها را برای شکننده ترین معده ها ممکن می کند.

برای اینکه در این زمینه بی رقیب شوید، دریغ نکنید به مقاله ما اختصاص داده شده به پخت عدس سبز نگاهی بیندازید!

از نظر دستور پخت، حبوبات در تنوع احتمالی کم نیستند… آیا با هم دوست دارید؟ یک بشقاب پیش غذا با فلافل های خانگی انتخاب کنید! آیا در زمستان به یک وعده غذایی آرام بخش و پر انرژی نیاز دارید؟

دستور العمل ما برای کاری عدس قرمز باید شما را خوشحال کند. یک کلمه اساسی: جرأت داشته باشید که با هم ترکیب کنید تا پالس ها را دوباره کشف کنید و بتوانید از تمام مزایای آنها استفاده کنید!