کشف ست مبل و میز ناهار خوری و عسلی مبل در کره ماه

برای طراح مبلمان و طراح داخلی و یا ست مبل و میز ناهار خوری فرد ریگبی، او می گوید: «مبل «خرس قطبی» ژان رویر قطعه ای بود که شکل مبل ها را تغییر داد.

طراحی این طراح فرانسوی که با منحنی های ظریف ساخته شده بود و با روکش مخملی پشمی نرم پوشانده شده بود، زمانی که در دهه 1940 از آن رونمایی کرد انقلابی بود و تبدیل به یک کالای کلکسیونی شد. فرد می افزاید: «این مانند یک بشقاب پرنده بود که در نمایشگاه سال 1947 فرود آمد.

ناگفته نماند از جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران میتوانید استفاده نمائید.

تصویر ممکن است شامل طراحی داخلی مبل اتاق نشیمن و دکوراسیون خانه باشد
مبل ابری، 7200 پوند از استودیو FRED RIGBY
در دهه 1950 مبل غرق شده محبوب بود. در سال 1951 چارلز ایمز اولین مبل و عسلی مبل خود را برای خانه خود طراحی کرد. مبل کامپکت ایمز که دارای یک بالشتک تخت و پشتی جمع شونده است که می تواند روی صندلی تا شود (برای صرفه جویی در فضا) و بدون بازو، تنها در اواسط دهه 1960 با طرفدارانی از جمله هرمان میلر به بازار عرضه شد.

مبلمان

تصویر ممکن است حاوی مبلمان کاناپه و کوسن باشد
مبل 2.5 نفره نل، زغالی/آبی نیروی هوایی، 2695 پوند از OKA
از آن زمان به بعد، هر چیزی پیش می‌رود، چه سر زدن به گذشته، چه چشم‌اندازهایی به آینده.همانطور که می دانید حراج مبل یافت آباد همه این نوع مبل ها را در اختیار شما با قیمت مناسب قرار می دهید.

رابرت کیم طرحی به نام Downland دارد که به گفته او “بر اساس طرح های اواسط اواخر قرن نوزدهم است، یک بالشتک پر اضافی روی بازوها وجود دارد که آن را بسیار محصور می کند.”

دوشس دوونشایر یکی از طرفدارانش بود و مبل داونلند خود را بعد از ترک چتس ورث هنگام نقل مکان به خانه اش در ادنسور با خود برد و پس از مرگش در سال 2016 توسط ساتبیز به حراج گذاشته شد.

  • منابع:
    1. House and Garden
  • تبلیغات: 
    1. لوبیا خوش طعم و دارای ویژگی درمانی می باشد.
    2. کیف چرم دست دوز در شمال امریکا
    3. فواید دزدگیر از جلوگیری سرقت لحظه ای!
    4. مردی که در باغ وحش موهای شیر را تراشید