کلید و پریز البرز که در طلوع آفتاب آواز می خواند

کلیدهای میانی: این کلیدها همراه با کلیدهای دو طرفه کار می کنند. یک سوئیچ میانی به شما کمک می کند تا نقطه نور خود را از سه موقعیت کنترل کنید.

آیا می دانید برای کنترل آبفشان یا آبگرمکن از سه موقعیت می توان از کلید و پریز البرز میانی استفاده کرد؟ وقتی آبگرمکنی دارید که آب گرم را برای سه حمام تامین می کند، می تواند مفید باشد. شما با نصب سه سوئیچ در هر اتاق به این امر دست یابید.

سوئیچ دیمر کلیدی است که می تواند نور چراغ شما را کم نور کند. در گذشته نه چندان دور، کم نور کردن لامپ های رشته ای و هالوژنی آسان و کم نور کردن LED بسیار دشوار بود.

امروز که دارم این پست را می نویسم، چراغ ها یا لامپ های led زیادی وجود دارند که قابلیت کم نور دارند. با تحقیق و توسعه بهبود یافته، تولید کنندگان سوئیچ های دیمری تولید می کنند که می تواند چراغ های LED، رشته ای و بسیاری از لامپ های روشنایی دیگر را کم کند.

سوئیچ های دیمر می توانند تجربه اتاق شما را بهبود بخشند، این کار با کم نور کردن لامپ به سطحی که می خواهید انجام می شود.

صفحات خالی زمانی بسیار مفید هستند که می خواهید جعبه سوئیچ را بپوشانید که دیگر از آن استفاده نمی کنید. آنها همچنین در دو نوع هستند، یکی برای نقطه سوئیچ و دیگری برای سوکت.

در مواقعی که پریزها و سوئیچ‌ها را سیم‌کشی می‌کنید، جعبه‌های اتصال را برای کشیدن کابل‌ها قرار می‌دهید. وقتی سیم‌کشی هم روشنایی و هم پریزها انجام می‌شود. شما آن جعبه های اتصال را با صفحات خالی می پوشانید.

سوئیچ هوشمند یک سوئیچ چراغ با ویژگی های پیشرفته برای خودکارسازی خانه است. می دانم که ممکن است بپرسید خودکار کردن چیست.