کودکی با خوردن میخ دیوار کناف جانش را از دست داد

میخ هایی با سر دیسکی شکل گرد و پهن هستند و قسمتی که به داخل مواد فرو می رود. آنها اغلب به عنوان میخ های ساختاری با فرورفتگی Torx استفاده می شوند.

میخ سر شش گوش برعکس میخ دیوار کناف سر سوکت است. 6 ضلع تشکیل می دهد، نوک آن توخالی است و گاهی اوقات به آن “HC” یا “CHC” (اسوانه ای شش ضلعی توخالی) یا BRT می گویند. برای محکم کردن آنها از آچار سوکت استفاده می شود.

میخ سر تخت حالت گنبدی ندارد. پس از میخ ، سر تکیه گاه را صاف می کند، گویی یک واشر به میخ اضافه شده است. هرچه یک سر پهن تر باشد.

نیروها بیشتر توزیع می شوند و بنابراین نیروی بیشتری برای فشار دادن به تکیه گاه وجود خواهد داشت. از سوی دیگر، همیشه قابل مشاهده خواهد بود، از آن فراتر خواهد رفت.

میخ ضد فرورفتگی زمانی که می خواهید سر را در مواد قرار دهید بسیار مفید است. درست در زیر سر، شکل میخ متمایل است که پیچیدن را تسهیل می کند و مجموعه را “نامرئی” می کند.

TRCC مخفف Round Head Square Collar است. این میخ عمدتاً برای نجاری و نازک کاری (کرکره یا دروازه چوبی) استفاده می شود. مزیت این است که میخ یچ یک مربع زیر سر دارد.

از آنجایی که هد فرورفتگی ندارد، این مربع وارد مواد شده و از چرخش میخ جلوگیری می کند. هد پهن است و به شما امکان می دهد واشرها را تعویض کنید.

یک صرفه جویی در زمان واقعی. این میخ به دلیل اینکه جزء خانواده میخ و مهره می باشد خاص است، بنابراین برای قسمت رزوه دار به یک مهره نیاز است.

یک میخ گراب می تواند به تعمیر سیستم کمک کند در حالی که نامرئی باقی می ماند، این مورد برای دستگیره های در است. آنها به سرعت مورد توجه قرار می گیرند زیرا اثر در نخ است.

رزوه مربوط به قسمت مارپیچ میخ است که در تمام طول میله و گاهی اوقات بیش از نیمی گسترش می یابد. انواع مختلفی از مارپیچ وجود دارد، تنگ تر یا پهن تر، نازک تر یا ضخیم تر و برای هر ماده ویژگی های متفاوتی دارند.