گلدان پلاستیکی شیشه ای موجب انقراض دایناسور ها شد

اندرو کمپبل مالک آن گفت: مهد کودک کمپبل در لینکلن، نب، در 25 سال گذشته از گلدان پلاستیکی شیشه ای استفاده مجدد کرده است. فروشگاه های مهد کودک از گلدان ها در اندازه های مختلف استفاده می کردند و خدمه تا حد امکان از آنها استفاده مجدد می کنند.

بزرگترین مشکلی که ما در چند سال گذشته داشته ایم برندینگ است که توسط مهد کودک های تامین کننده بزرگتر انجام می شود. اشتباه نکنید.

من کاملاً درک می کنم که گیاهان آنها را به مصرف کننده نهایی برند. اما زندگی را در قسمت استفاده مجدد بسیار دشوارتر می کند. ما باید آنها را ذخیره کنیم و امیدواریم بتوانیم کسی را پیدا کنیم که مایل به بازیافت آنها باشد.

کمپبل طرفدار صنعت سبز است که گلدان‌های پلاستیکی را هماهنگ می‌کند تا در کنار مواد قابل بازیافت خانگی استانداردتر، راحت‌تر بازیافت شوند.

“من معتقدم که صنعت سبز تا آنجا که ممکن است در تلاش های بازیافت پیشرو است و باید پیشرو باشد. چه گلدان های پر مرغ یا گلدان های قابل بازیافت یا چیز دیگری، ما واقعاً باید راهی برای سبزتر شدن در طولانی مدت در این منطقه پیدا کنیم.

چارلز وایلی، مالک شرکت Vineyard Gardens در غرب تیسبری، ماساچوست نیز سال‌ها از گلدان‌ها استفاده مجدد کرده است. ویلی گفت که گلدان های 4 اینچی قبل از استفاده مجدد در محلول سفید کننده فرو می روند و مهد کودک هیچ مشکل بیماری قابل توجهی نداشته است.

شرکت پرورش دهنده مرکز باغ محوطه سازی گلدان های استفاده شده زیادی را ذخیره می کند. او گفت اما نگهداری ده ها نوع مختلف گلدان سردرد است.

می‌دانم که تولیدکنندگان می‌خواهند گلدان‌های خود را متمایز کنند، بنابراین شک دارم که کاری برای تغییر این موضوع انجام شود، اما این بزرگترین مشکل برای ما است. من فقط می توانم روزی را در خواب ببینم که فقط یک نوع 1 گالن و غیره وجود داشته باشد.